Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

  1. De ce sa mă înregistrez?

Calitatea de abonat iți permite accesul la o gama completa de informații si servicii cu ajutorul cărora:

  • poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
  • poți primi informații personalizate in funcție de listele tale de lectura si de cumpărături de pe site;
  1. Cum mă înregistrez?

In bara din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Înregistrare” si completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

  1. Ce se întâmpla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute in formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

  1. Cum comand?

Prin intermediul site poți comanda online, cu plata ramburs , credit bancar sau prin card , produsele pe care le dorești. Astfel economisești timp si bani. Fiecare produs pe care dorești sa-l cumperi trebuie sa fie adăugat in coșul tău de cumpărături. In dreptul fiecărui produs exista un buton „Adaugă in cos” care iți va adaugă produsul selectat direct in coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii. Acolo poți:

  • modifica cantitatea fiecărui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;

In clipa in care dorești sa finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce într-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate in contul tău si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decât daca dorești sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

  1. Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate.

  1. Cum se procedează cu comenzile?

In general comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora. Acestea sunt onorate in ordinea intrării, in limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțiala a comenzii. In situații speciale (perioade de vârf, vacante etc.) pot apărea întârzieri in operațiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sărbătorilor legale.

Pot sa fac o cerere de oferta la un produs care nu existe in una dintre categoriile de pe site ?

Da, In caz in care sa dorește un anumit produs cu specific special si nu existe pe site (ex. Piese auto, auto accesorii , etc), sa poate face o cerere de ofertă. Puteți sa ne trimiți o cerere de oferta pe produsul dorit In bara din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „CERERE DE OFERTA” sau pe adresa de email sau prin contact direct pe telefon.

  1. Cum se procedează cu cerere de oferte?

In general ca si altele comenzi, comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora, apoi se analizează si studiază (din pârtea de furnizori, preturi , calitate , posibilitate de livrare , etc.) si sa anunța clientul cu una sau mai multe oferte inclusiv (costurile, mărcile , etc.) pe care poate la rândul lui sa analizeze oferte si sa ne anunțe sau prin un email sau direct pe whatsapp/telefon de alegerea lui de produs. Apoi se adaugă produsul ales din partea clientului  pe site in categoria respectiva , atunce clintul va avea posibilitatea de a adaugă produsul in coș si activa comanda.

  1. Daca prețul afișat este diferit de prețul real?

Preturile produselor de pe site sunt exprimate in lei, includ TVA  si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile condiții.

  1. Recepția produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea fără obiecțiuni a bonului de livrare (in cazul livrării prin curier) ,Clientul recunoaște in mod expres primirea in bune condiții si in totalitate a produselor Comandate iar orice reclamație ulterioara cu privire la viciile aparente ale Produselor nu va fi luata in considerare.

  1. Cum pot returna un produs/o comanda?

In termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv si fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
  1. In ce condiții pot returna produsele?

In orice situație de returnare a produselor (chiar si când returnarea ii este imputabila – colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie sa fie in aceeași stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
CE DATE PRELUCRĂM? În vederea informării cu privire la programarile efectuate , evaluării bunurilor și serviciilor oferite, precum și a exercitării unor activități comerciale, de promovare a bunurilor și serviciilor, de marketing, publicitate, de dezvoltare, de cercetare de piață, statistică, monitorizare a vânzărilor și comportamentului de cumpărare a Clienților, activități administrative și de media, sunteți de acord să ne încredințați următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, adresa de e-mail, adresa de ip, număr de telefon. Vă rugăm să nu ne furnizați alte date cu caracter personal decât cele strict necesare scopului precizat în această politică. CARE ESTE SCOPUL ȘI TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII? Datele cu caracter personal furnizate cu consimțământul Dvs. sunt și vor fi colectate și prelucrate de noi exclusiv în scopurile pe care le vom prezenta în cele ce urmează. Menționăm faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în temeiul consimțământului Dvs. în acest sens (art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, numit în cele ce urmează Regulament/ul. Situațiile în care va vom colecta și prelucra datele Dvs. cu caracter personal și scopurile în vederea cărora aceste date vor fi prelucrate, sunt următoarele:
  1. Înregistrare fișei de client pentru efectuarea programarilor Colectarea datelor cu caracter personal în acest caz are scopul principal de a înregistra o fișă de client unde să avem istoricul programărilor dumneavoastră si a tuturor ședintelor efectuate. Totodată, unele din aceste date (ex. adresă e-mail, număr telefon) sunt necesare pentru o bună comunicare între societatea noastră și Dvs., în calitate de client, precum și pentru transmiterea către Dvs. a ofertelor promoționale, în mod ocazional. De asemenea, în timpul utilizării platformei, sunt colectate de către societatea noastră date referitoare la istoricul de căutărilor Dvs., respectiv: articole citite, produse audio-video vizualizate etc. Totodată, cu ajutorul unor coduri de tracking instalate pe platforma noastră de la diverși furnizori de servicii de analize și statistici, sunt colectate date precum adresa de ip, durata de utilizare a paginii, paginile vizitate. Toate aceste informații colectate au ca scop exclusiv, să optimizăm și îmbunătățim funcționarea platformei noastre, astfel încât să vă oferim o experiență cât mai plăcută cu ocazia utilizării acesteia.
  2. Înscriere pentru prima ședință gratuită Scopul prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal în cazul înscrierii pentru prima ședință gratuită constă în transmiterea numelui, numărului de telefon si a orașului în care doriți să efectuați programarea, pe baza datelor înregistrate, comunicarea de informații legate de data programării, ora programării, informarea în ceea ce privește contraindicațiile, pregătirea pentru ședință.
  3. Abonare la Newsletter; Scopul de prelucrare datelor cu caracter personal în acest caz este acela de a vă informa despre produsele noastre, de marketing direct și publicitate; 4. Trimiterea sms-urilor Scopul de prelucrare datelor cu caracter personal în acest caz este acela de a vă informa despre programarea fectuata, de marketing direct și publicitate ocazional.
CINE ARE ACCES LA DATELE DVS.? Vă aducem la cunoștință că, pentru funcționarea eficientă a platformei, utilizăm diferite servicii de la furnizori externi sau interni (”persoane împuternicite de operator”), cărora le putem transmite o parte din datele cu caracter personal colectate de la Dvs., cu mențiunea expresă că vom apela doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în Regulament şi să asigure protecţia drepturilor Dvs. Categoriile de servicii pentru care colaborăm cu furnizorii mai sus menționați și datele cu caracter personal transferate acestora sunt următoarele:
  1. Servicii SMTP (comunicare email) – adresa de e-mail; 2. Servicii newsletter – adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon; 3. Servicii de facturare – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă; 4. Servicii de trimite SMS – numărul de telefon; 5. Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă; 6. Servicii de comentarii – nume, prenume, e-mail; 7. Servicii de contabilitate – nume, prenume, adresă, cnp; 8. Servicii juridice – nume, prenume, adresă, cnp;
CÂT TIMP SUNT STOCATE DATELE DVS.? Datele cu caracter personal furnizate de Dvs. vor fi prelucrate pe perioada derulării relațiilor contractuale cu Dvs., precum și ulterior, pentru o durată rezonabilă, care nu poate fi mai scurtă decât termenul general de prescripție. Puteti cere ștergerea datelor la adresa de mail. CARE SUNT DREPTURILE DVS.? În calitate de persoană vizată, aveți următoarele drepturi: – dreptul de acces la date – aveți dreptul de a obține o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc, precum și acces la datele respective; totodată, puteți obține o copie a datelor cu caracter personal furnizate societății noastre și care fac obiectul prelucrării; pentru orice alte copii solicitate de Dvs., Putem percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative; în cazul în care introduceți cererea în format electronic și cu excepția cazului în care solicitați un alt format, informațiile vă vor fi furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent; – dreptul la rectificare – aveți dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete; vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru; – dreptul la ștergerea datelor – aveți dreptul de a obține ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, fără întârzieri nejustificate, avem obligația de a șterge datele respective, atunci când: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; (ii) vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; (iii) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea; (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; (v) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale ce revine în temeiul dreptului Uniunii sau al legislației române; vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice ștergere a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru; – dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele Dvs. cu caracter personal, astfel cum acestea au fost furnizate către noi, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, în anumite condiții; în exercitarea acestui drept, aveți dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la noi  la alt operator atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic; – dreptul la opoziție – aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, în orice moment, prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții; – dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri; – dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal; – dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Save settings
Cookies settings